היערכות לקראת החג: כוחות מג"ב עצרו 367 שב"חים

    בנצי לייזרוביץ No Comments on היערכות לקראת החג: כוחות מג"ב עצרו 367 שב"חים

    במסגרת ההיערכות המבצעית של משטרת ישראל לחגי תשרי אותה מוביל מפקד מג״ב, נתפסו על ידי לוחמי משמר הגבול 367 שוהים בלתי חוקיים ועוד 90 חשודים שסייעו בידם

    מעצר שב"ח
    צילום: דוברות המשטרה
    9:42
    03.05.24
    הרב אייל אונגר No Comments on למה חשוב לי לדעת מה חושבים עליי

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    בהמשך להיערכות המבצעית של חגי תשרי, אותה מוביל מפקד משמר הגבול, ניצב בריק יצחק, לקראת חג הסוכות תמשיך הפעילות האינטנסיבית לאכיפת עבירות שהייה בלתי חוקית בשטחי המדינה והתפר, ומעצרם של חשודים בהלנה, בהעסקה ובהסעתם, על מנת לסכל כניסת טרור משטחי יהודה ושומרון.

    מפקד מג״ב אשר עמד מקרוב על פעילות הכוחות, הורה לשלב בריכוז המאמץ את מירב האמצעים והכוחות העומדים לרשות החיל לרבות הפעלת פלוגות מילואים, מתנדבים ולוחמים, כל זאת במטרה להגביר נוכחות בקרב האזרחים ולשפר את ביטחונם במהלך ימי החג.

    במסגרת הפעילות לוחמי משמר הגבול פעלו בכלל הגזרות ובמרחבי הערים, בפעילותם עצרו 367 שוהים בלתי חוקיים ועוד 90 חשודים בהלנתם, הסעתם והעסקתם בכלל רחבי הארץ.

    לקראת חג הסוכות, לוחמי החיל ימשיכו בהיערכותם ופריסתם המבצעית תוך מיקוד מאמצם במוקדי החיכוך, במקומות הומי קהל וכן בסמוך לבתי כנסת, כל זאת במטרה לאפשר את קיום אירועי החג.

    מפקד משמר הגבול, ניצב בריק יצחק אשר עמד מקרוב על פעילות הכוחות בשטח: "אין ספק שהמלאכה מרובה, לוחמות ולוחמי משמר הגבול, פרוסים וערוכים בגזרות השונות ופועלים מבוקר ועד לילה למיגור וסיכול פשיעה וטרור בגזרות השונות, אנו נמשיך לפעול כל העת בנחישות ובמקצועיות לקיומם של ימות החג, לוחמי ולוחמות משמר הגבול ימשיכו להיות חומת המגן של אזרחי ישראל".



    0 תגובות